Bc. Michal Plzák
Bakalářská práce
Multi-level marketing
Multi-level marketing
Anotace:
Bakalářská specifikuje podstatu systému prodeje formou multi-level marketingu a analyzuje trh multi-level marketingových firem v České republice. Dále porovnává českou pobočku americké multi-level marketingové firmy Amway s konkurenční firmou Mary Kay, rovněž působící na českém trhu. Pro firmu Amway obsahuje práce návrh pro zvýšení konkurenceschopnosti na Českém trhu multi-level marketingových firem …víceAbstract:
This thesis specifies the principle of the sales system by form of multi-level marketing and analyzes the market of multi-level marketing companies in Czech republic. It also compares the Czech branch office of an American company Amway with a competing company Mary Kay, also operating on the Czech market. The thesis includes suggestions for Amway to increase its competitive ability among all multi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e1rz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan for an Emerging Company
Mo CHEN -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák