Konkurenční strategie vybraného podniku – Tereza Mišaniová
Tereza Mišaniová
Diplomová práce
Konkurenční strategie vybraného podniku
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení konkurenční strategie pro vybraný podnik, kterým je výrobní družstvo Tetronik. V teoretické části práce jsou nejprve představeny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Popsány jsou také konkurenční strategie dle Portera, Bowmana a Kotlera. Následně je teoreticky popsán proces tvorby konkurenční strategie, který je v dalších částech …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is proposing a competitive strategy for a chosen business Tetronik, a production cooperative. Competition, competitiveness and competitive advantage are concepts, which are first introduced in the theoretical part of the work. Competitive strategies according to Porter, Bowman and Kotler are also described. The process of creating a competitive strategy, which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mišaniová, Tereza. Konkurenční strategie vybraného podniku. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva