Eleonora PORTNÁ
Bakalářská práce
Proces získávání dobrovolníků
The process of recruiting volunteers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem získávání dobrovolníků do dobrovolnických organizací. Na základě rozhovorů s pracovníky v organizacích zabývajících se dobrovolnickou činností a s dobrovolníky z Dobrovolnického centra, z.s. autorka práce analyzuje proces získávání dobrovolníků a porovnává jej s teoretickými poznatky z odborné literatury.Abstract:
The bachelor work deals with the process of recruiting volunteers into volunteer organizations. Based on interviews with workers in organizations involved in volunteering and volunteers from the Dobrovolnický centrum, z.s. the author of the work analyzes the process of acquiring volunteers and compares it with the theoretical knowledge of professional literature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Dita Štyvarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PORTNÁ, Eleonora. Proces získávání dobrovolníků. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Organizace dobrovolníků a jejich činností neziskovými organizacemi.
Lucie Mičková -
Dobrovolnictví v době pandemie Covid-19
Eliška Zálešáková -
Proměny dobrovolnictví v průběhu života.
Kateřina Součková -
Pohled dobrovolníka na dobrovolnictví ve frontovém městě východní Ukrajiny
Lucie Ruzhová -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Nábor a vstup do Armády České republiky
Simona Pavluková -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ