Internetový marketing a formy propagace na internetu – Tomáš VOGELTANZ
Tomáš VOGELTANZ
Bakalářská práce
Internetový marketing a formy propagace na internetu
On-line marketing and forms of promotion on the Internet
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen s tím, co to internetový marketing je, v čem spočívají jeho výhody a jaké jsou nejčastější formy propagace na internetu. V práci jsou vysvětleny nástroje a metriky, které internetový …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis "Internet marketing and forms of promotion on the Internet" is to introduce internet marketing and to explain selected elements of internet marketing. The reader of this bachelor thesis will be acquainted with what on-line marketing is, what its advantages are and what are the most common forms of advertising on the Internet. The work explains the tools and metrics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Šulista, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOGELTANZ, Tomáš. Internetový marketing a formy propagace na internetu. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing na sociálních sítích pro vybrané ubytovací zařízení
Andrea Kunstová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024
Lucie Fornůsková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lwnqx9 lwnqx9/2
12. 9. 2019