Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Jan Smetana
Bc. Jan Smetana
Bakalářská práce
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je analýza podniku a na jejím základě navržení strategie pro další rozvoj. Teoretická část práce pojednává o podnikání využívající internet a strategické analýze podniku. Praktická část shrnuje poznatky získané z části teoretické, které jsou aplikovány na vybraný podnik. Výstupem práce je návrh konkrétní strategie …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Strategy of a company in the e-business field“ is to analyse a company and on its basis to propose a strategy for further development. The theoretical part deals with the ways of business using the Internet and strategic analysis of the company. The practical part summarizes knowledge gained from theoretical part which is applied to the selected company. The outcome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s5zcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Hana Demelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza jako nástroj pro strategický management stavebního podniku
Eva Hort -
Finanční analýza jako nástroj pro strategický management stavebního podniku
Eva Hort -
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Jiří Dipolt -
Strategický management domu dětí a mládeže
Yuliia Yefimova -
Strategický investiční management
Pavla Pecková -
Strategický management neziskové organizace
Marika Francová -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Malý -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
David Novák