Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Jan Smetana
Bc. Jan Smetana
Bachelor's thesis
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je analýza podniku a na jejím základě navržení strategie pro další rozvoj. Teoretická část práce pojednává o podnikání využívající internet a strategické analýze podniku. Praktická část shrnuje poznatky získané z části teoretické, které jsou aplikovány na vybraný podnik. Výstupem práce je návrh konkrétní strategie …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Strategy of a company in the e-business field“ is to analyse a company and on its basis to propose a strategy for further development. The theoretical part deals with the ways of business using the Internet and strategic analysis of the company. The practical part summarizes knowledge gained from theoretical part which is applied to the selected company. The outcome …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s5zcx/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: Ing. Hana Demelová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Finanční analýza jako nástroj pro strategický management stavebního podniku
Eva Hort -
Finanční analýza jako nástroj pro strategický management stavebního podniku
Eva Hort -
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Jiří Dipolt -
Strategický management domu dětí a mládeže
Yuliia Yefimova -
Strategický investiční management
Pavla Pecková -
Strategický management neziskové organizace
Marika Francová -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Malý -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
David Novák