Bc. Barbora Šedinová

Master's thesis

Nadčasovost koncepce výchovy Johna Locka

Timelessness of John Locke´s Conception of Education
Anotácia:
Práce je koncipována jako polemika nad soudobou podobou výchovy. V této polemice dochází ke komparaci autoritativního a liberálního pojetí výchovy a k následnému vytyčení problémů spjatých s těmito pojetími. Jako možné řešení negativních důsledků obou pojetí je předložen edukační systém Johna Locka, z kterého jsou, za pomoci analýzy, vybrána ta stanoviska, jež jsou pro soudobou výchovu stále aktuální …viac
Abstract:
The thesis is concevied as a controversy over the present image of education. In this controversy there is proposed a comparison of the authoritarian and the liberal conception of education and there is a subsequent demarcation of problems connected to these conceptions. As a possible solution of both conceptions´ negative consequences is submitted John Locke´s educational system from which are selected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedúci: Mgr. Miloslav Průka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šedinová, Barbora. Nadčasovost koncepce výchovy Johna Locka. Pardubice, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická