Měření spokojenosti zákazníků se službami Airbnb – Jana Pospíšilová
Jana Pospíšilová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami Airbnb
Customer Satisfaction Measurement with Airbnb Services
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami Airbnb. Cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami Airbnb a jaké faktory jejich spokojenost nejvíce ovlivňují. Práce je rozdělená na teoretickou část, která se věnuje definicím základních pojmů a charakteristikou trhu pomocí odborné literatury a článků. Praktická část je zaměřena na analýzu dat, které byly získány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction with Airbnb services. The aim was to find out customer satisfaction with Airbnb services and what factors influence their satisfaction the most. The work is divided into a theoretical part, which describes the definitions of basic concepts and characteristics of the market using relevant literature and articles. The practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová