Strategie modrého oceánu v praxi českých firem – Ing. Daniel Mucha
Ing. Daniel Mucha
Diplomová práce
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Blue Ocean Strategy in the practice of Czech companies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je v rámci strategie modrého oceánu nalezení klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na hodnotovou inovaci pro zákazníka v oblasti poskytování služeb na veřejných Wi-Fi sítích. Pro zpracování této diplomové práce jsem zvolil metody teoretické analýzy a syntézy, dále pak kvalitativní rozhovor a dotazníkovou metodu. V teoretické části se nejdříve seznámíme se strategií modrého …víceAbstract:
The aim of the thesis is within the Blue Ocean Strategy to identify the key factors that have a major impact on the value of customer innovation in the provision of public Wi-Fi networks. For the preparation of this thesis, I chose the method of theoretical analysis and synthesis, as well as qualitative interview and questionnaire method. In the theoretical part we will introduce the Blue Ocean Strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6970/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUCHA, Daniel. \textit{Strategie modrého oceánu v~praxi českých firem}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/18j1r1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nadnárodní mateřské společnosti z rozvojových zemí a jejich zapojovaní do globální konkurence ve světové ekonomice
BasheerSulim BasheerSuliman -
Outplacement jako součást personální strategie vybraných zemědělských podniků v Pardubickém kraji
Marek Marek -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Strategie vedení mediálního rozhovoru na internetu
Daniela REJZKOVÁ -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Analýza determinantů výzkumu a vývoje a jejich vlivu na inovace firem v ČR
Barbora Vulcová