Ing. Daniel Mucha

Diplomová práce

Strategie modrého oceánu v praxi českých firem

Blue Ocean Strategy in the practice of Czech companies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je v rámci strategie modrého oceánu nalezení klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na hodnotovou inovaci pro zákazníka v oblasti poskytování služeb na veřejných Wi-Fi sítích. Pro zpracování této diplomové práce jsem zvolil metody teoretické analýzy a syntézy, dále pak kvalitativní rozhovor a dotazníkovou metodu. V teoretické části se nejdříve seznámíme se strategií modrého …více
Abstract:
The aim of the thesis is within the Blue Ocean Strategy to identify the key factors that have a major impact on the value of customer innovation in the provision of public Wi-Fi networks. For the preparation of this thesis, I chose the method of theoretical analysis and synthesis, as well as qualitative interview and questionnaire method. In the theoretical part we will introduce the Blue Ocean Strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze