Emoční inteligence a školní výkon – Veronika ANTALOVÁ
Veronika ANTALOVÁ
Bakalářská práce
Emoční inteligence a školní výkon
Emotional intelligence and school performance
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématice emoční inteligence a školního výkonu. Práce je členěna na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky o emocích, pojetí inteligence obecné i emoční a dále se zabývá školním výkonem, školní úspěšností a motivací. - zaznamenáme určitý vztah obecné inteligence k emoční inteligenci - bude možno zaznamenat vztah EI a průměrných studijních …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the topic of the emotional intelligence and the academic performance. The work is divided into the thoretical and the research section. The theoretical part contains the general knowledge about the emotions, the concept of intelligence and emotional intelligence and deals with performance in school. - we can see relationship of the intelligence and the emotional intelligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. František Baumgartner, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTALOVÁ, Veronika. Emoční inteligence a školní výkon. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - psychologie (negarantovaný rozvrh), Pedagogika, Společný základ pro obory se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence a klima školní třídy
Helena Zelníčková -
Emoční inteligence soudobých pedagogů
Denisa JUREČKOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon
Monika PROKEŠOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ
Martina Grycová -
Rozvoj emoční inteligence u dětí v předškolním věku ve speciálních a běžných mateřských školách.
Laura TOMANOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Výkon služby pořádkové policie na základních útvarech a připravenost absolventů základní odborné přípravy na výkon služby po nástupu na základní útvar
Michal Šteier