Positive und negative Einflüsse von Bilingualismus auf die Entwicklung der Kinder – Kateřina RYCHNOVSKÁ
Kateřina RYCHNOVSKÁ
Diplomová práce
Positive und negative Einflüsse von Bilingualismus auf die Entwicklung der Kinder
Positive and negative influences of bilingualism on children´s development
Abstract:
This diploma thesis is concerned with bilingualism and its positive and negative influence upon the child´s evolution. In the theoretical part, the term bilingualism is explained and also its forms are described. Then, mastering of two languages is explained, also from the point of view of neurolinguistics. However, the theoretical part tries to resume actual findings which are available in literature …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá bilingvismem a jeho pozitivními a negativními vlivy na vývoj dětí. V teoretické části je vysvětlen pojem bilingvismus a popsány jeho jednotlivé formy. Dále je zde vysvětleno, jak probíhá osvojování dvou jazyků, a to i z pohledu neurolingvistiky. Především se však teoretická část snaží shrnout současné poznatky dostupné v odborné literatuře o pozitivních a negativních …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYCHNOVSKÁ, Kateřina. \textit{Positive und negative Einflüsse von Bilingualismus auf die Entwicklung der Kinder}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/18kuiz/.
Jak správně citovat práci
RYCHNOVSKÁ, Kateřina. Positive und negative Einflüsse von Bilingualismus auf die Entwicklung der Kinder. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - německý jazyk (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA -
Jazyková interference Rusů žijících v České Republice
Katrin KRYŠŇA -
Mezijazyková interference - zvláštnosti komunikace Rusů žijících v České republice
Marie MAŠKOVÁ -
Mezijazyková interference východních Slovanů žijících v České republice
Kristina MAŠKOVÁ -
Interference v počáteční etapě výuky ruského jazyka, náměty k činnostem pro její překonávání
Ivana Kopuletá -
Interference v morfologii na vybraném slovním druhu (přídavných jménech)
Veronika Křížová -
Interference v počáteční etapě výuky ruského jazyka jako cizího (úroveň A1)
Tetyana SLOBODENYUK