Obchodní firma jako hodnota podniku – Mgr. František Axamit
Mgr. František Axamit
Diplomová práce
Obchodní firma jako hodnota podniku
Trade Name as a Value of Enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku obchodní firmy jako hodnoty podniku. Obchodní firma nejenže identifikuje a individualizuje podnikatele, ale vytváří pro daný podnik nehmotnou hodnotu, spočívající zejména ve vytváření a zachovávání dobrého jména společnosti. Cílem této práce je podat méně obvyklý pohled na obchodní firmu v kontextu hodnoty podniku. Pomocí analytických, deduktivních, induktivních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with trade name as the value of the enterprise. Trade name identifies and individualizes the entrepreneur. It creates an intangible value, consisting mainly of creating and maintaining the goodwill of the enterprise. The aim of this study is to provide an innovative view on trade name in the context of the value of the enterprise. Using analytical, deductive, inductive and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvh1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Digitální transformace logistických procesů pomocí přístupu Enterprise architektury
David Švamberg -
Practical differences in business valuation using the market value, value in use and the value for price negotiations
Michal Vlček -
Factors affecting the value and price of cryptocurrencies: a systematic review of the scientific literature
Dana Mamanova -
Aplikace metody Value Stream Mapping v průmyslovém podniku
Jan Andrýsek -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei