Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky – Bc. Michal Kmiť
Bc. Michal Kmiť
Master's thesis
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
A Virtual Reality and Motion Capture Implementation in Education
Abstract:
Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti …moreAbstract:
The aim of the thesis will be the implementation of virtual reality with a combination of motion capture tool into 3D graphics clubs at high schools. The first part of the thesis will be focused on selected technologies used in the mentioned areas, which will be described from the origin until the current trends, and their use in the game and film industry will be described. In the next chapter of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kmiť, Michal. Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Examining Motion Sickness in Virtual Reality
Roman Lukš -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Folk-Dance Learning Using Human Motion Data Analysis
Iris Kico -
3D vizualizace územních vztahů obce
Jakub Bohoš -
3D digitální vizualizace lidového kroje
Markéta Szydlowská