Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol – Tereza Vintrová
Tereza Vintrová
Diplomová práce
Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol
Teacher as a Co-creator of the Classroom Climate in the Primary Schools
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je popsat roli učitele jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základní školy. Pozornost je soustředěna konkrétně na způsoby a postupy učitelů při tvorbě klimatu. V teoretické části jsou vymezená teoretická východiska ke školní třídě jako sociální skupině, školnímu klimatu jako psychosociální podmínce, a roli učitele. Východiskem jsou převážně odborná literatura …víceAbstract:
The aim of the presented diploma thesis is to describe the role of the teacher as a co-creator of the classroom climate in the 1st grade of elementary school. In doing so, we are looking for methods and procedures of teachers in creating the climate. In the theoretical part, the theoretical starting points for the school class as a social group, the school climate as a psychosocial condition and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vintrová, Tereza. Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková -
Třídní schůzky pohledem třídních učitelů na víceletém gymnáziu
Monika Juračáková -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Osobnost třídního učitele v teorii a v praxi: třídní učitel očima žáků na 2. stupni základní školy
Tomáš Stuchlik -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Třídní učitel na střední odborné škole
Renata Šťastná -
Klima ve třídě základní školy alternativní a standardní - se zaměřením na vliv alternativních škol na třídní klima
Táňa NEČASOVÁ