Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky – Bc. Přemysl Dvořák
Bc. Přemysl Dvořák
Master's thesis
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Implementation of the Environment Research Results in Customer Relationship Management
Anotácia:
Diplomová práce je krátkou sondou do problematiky řízení vztahů se zákazníky s důrazem na využití výsledků průzkumů prostředí v oblasti věrnostních programů obchodních řetězců. Práce mapuje situaci na trhu a specifika provozování věrnostních programů obchodních řetězců. Součástí práce je realizovaný marketingový průzkum a následný návrh řešení implementace jeho výsledků do optimalizace věrnostních …viacAbstract:
The thesis is a short exploration of the broad problems of customer relationship management with emphasis on the use of environment research results in the area of chain stores loyalty programs. The work discusses the markets and specificity of chain stores loyalty programs. Part of study is to realize marketing research and to design solution of implementation of its results in the optimization of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b9jgc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Aneta Badalcová -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy
Alena Jakubíková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová