Bc. Adéla Mikschiková

Master's thesis

Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu

Data-driven marketing in automotive industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.
Abstract:
The diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mikschiková, Adéla. Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera