Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu – Bc. Adéla Mikschiková
Bc. Adéla Mikschiková
Master's thesis
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Data-driven marketing in automotive industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.Abstract:
The diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikschiková, Adéla. Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv průmyslu 4.0 na komunikaci a řízení v organizaci/firmě
Alexander Pekov -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Hotelnictví v kontextu průmyslu 4.0
Yelizaveta Dastanka -
Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0
Adéla Vágnerová -
Vliv moderních technologií (průmyslu 4.0) na systém ŘLZ ve výrobních podnicích/službách
Vítězslav Moučka -
Odhalení Role Lidského Faktoru v Průmyslu 4.0 pomocí Lean Six Sigma
Arina Patskan -
Výukový model řízení výroby s principy Průmyslu 4.0
Martin Jansa