Klára PÝCHOVÁ
Bakalářská práce
Osobnost pedagoga v mateřské škole
Personality of educationalist in kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá osobností učitelek mateřských škol. Teoretická část práce se zaobírá problematikou osobnosti pedagogů, profesními kompetencemi, typologií osobnosti a stručným popisem alternativního pedagogického směru Marie Montessori. Praktická část je tvořena pomocí kvalitativního výzkumu, který je realizován hloubkovými polostrukturovanými rozhovory. Pro analýzu sběru dat byl využit …víceAbstract:
This bachelor´s thesis concerns the personality of kindergarten teachers. The theoretical part is related to the personality of teachers, professional competencies, the typology of personality and a short review of the pedagogy of Maria Montessori. The practical part is based on quality research by means of deep half-structured interviews. The narative approach was used for the analysis of the data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marta Franclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÝCHOVÁ, Klára. Osobnost pedagoga v mateřské škole. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogika Marie Montessori a její charakteristické atributy při výuce v první třídě základní školy
Marcela Konieczná -
Osobnost učitele v Montessori pedagogice
Michaela ROSSMANNOVÁ -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Komunikační kompetence učitelky mateřské školy
Michaela ŽROUTOVÁ -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
OSOBNOSTNÍ A PROFESNÍ KOMPETENCE VYCHOVATELE VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH NÁHRADNÍ VÝCHOVNÉ PÉČE
Jan MELCHER -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva