Pozorování v marketingovém výzkumu – Bc. Anna Marečková
Bc. Anna Marečková
Master's thesis
Pozorování v marketingovém výzkumu
Observation in marketing research
Anotácia:
Marketingový výzkum je v dnešní době pro mnoho firem velmi důležitý, protože skrze něj získávají cenná data o uvažování a nákupním chováním spotřebitelů. Technik sběru primárních dat je několik a právě jednou z nich je i pozorování, které přináší aktuální informace o vývoji na trhu. Nejčastěji je pozorování využíváno během první fáze, jako tzv. předvýzkum, který pomáhá určit hypotézy. Díky pozorování …viacAbstract:
Marketing research is very important for many companies, because it allows to obtain valuable view on consumers thinking and buying behavior. There are several primary data collection techniques, and observation research is just one of them. The observation research provides up-to-date information on market development and because it helps to identify hypotheses, is most often used during the first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xsean/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sběr dat za sensorů v mobilním telefonu a následný přenos dat do počítače s OS Linux
Laura Kubicová