Bc. Anna Marečková

Master's thesis

Pozorování v marketingovém výzkumu

Observation in marketing research
Anotácia:
Marketingový výzkum je v dnešní době pro mnoho firem velmi důležitý, protože skrze něj získávají cenná data o uvažování a nákupním chováním spotřebitelů. Technik sběru primárních dat je několik a právě jednou z nich je i pozorování, které přináší aktuální informace o vývoji na trhu. Nejčastěji je pozorování využíváno během první fáze, jako tzv. předvýzkum, který pomáhá určit hypotézy. Díky pozorování …viac
Abstract:
Marketing research is very important for many companies, because it allows to obtain valuable view on consumers thinking and buying behavior. There are several primary data collection techniques, and observation research is just one of them. The observation research provides up-to-date information on market development and because it helps to identify hypotheses, is most often used during the first …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní