Anna Procházková

Bakalářská práce

Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec

Proposal for improving the current marketing strategy of the contributory state – funded institution Stars Třinec
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii organizace STaRS Třinec, která poskytuje sportovní, rekreační a restaurační služby pro veřejnost, zejména pro třinecké občany a občany z okolí. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou strategii a přednést návrhy a doporučení k jejímu zlepšení. K realizaci stanovených cílů je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou následně …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the state – funded institution STaRS Třinec, which provides sports, recreational and restaurant services for the public, especially for citizens of Třinec and the surrounding area. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy and present suggestions and recommendations for its improvement. The theory of marketing concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85826