Karolína Králová

Bakalářská práce

Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky

Bank advertising and its influence on retail customers
Anotace:
Bakalářská práce vymezuje specifika bankovní reklamy ve srovnání s reklamou obecně a zkoumá vliv bankovní reklamy na zákazníky v Česku a na Slovensku při výběru běžného bankovního účtu. Také zkoumá pohled zákazníků na atributy bankovní reklamy a image banky. Dotazníkové šetření mezi 71 respondenty zjistilo, že okamžitý vliv reklamy na zákazníky při výběru běžného účtu nemusí být markantní, avšak v …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on bank advertising in comparison with advertising in general and its influence on retail customers in Czechia and Slovakia when choosing a current bank account. It also investigates customers’ perception of bank advertisement attributes and bank image. The survey with 71 respondents discovered that an immediate effect on customers while choosing a current account may not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
  • Vedoucí: Michal Dvořák
  • Oponent: Jiří Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91161

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Finance