Kateřina Turnovská

Diplomová práce

City branding of Helsinki

Branding města Helsinki
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaký je branding města Helsinky z pohledu city brand manažerů. Vedlejším cílem je poté zjistit, jak je značka města Helsinky vnímána mezi mezinárodními studenty ve Finsku. Tyto cíle jsou dosaženy pomocí kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu: hloubkových rozhovorů s city brand manažery a dotazníkového šetření. Na základě výzkumu jsou poté formovány závěry …více
Abstract:
The aims of the thesis are to examine the city branding of Helsinki from the city managers’ point of view and to understand how the city brand of Helsinki is perceived among international students. The thesis uses a mix of qualitative and quantitative research to fulfill the aims. A set of interviews with the city managers was conducted and a survey was distributed among international students in Finland …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94220

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod