Bc. Veronika Dudková

Master's thesis

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS

New marketing trends as a tool to increase the competitiveness of 3D FITNESS
Abstract:
Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení …more
Abstract:
New marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radka Knězáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dudková, Veronika. Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní