Komunikace kosmetické značky Lush – Tereza Strouhalová
Tereza Strouhalová
Bakalářská práce
Komunikace kosmetické značky Lush
The Communication of the Cosmetic Brand Lush
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing. In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strouhalová, Tereza. Komunikace kosmetické značky Lush. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro kosmetickou značku NYX Professional Makeup
Phuong Dung NGUYENOVÁ -
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
Zuzana Benešová -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Zelený marketing v potravinářství
Lucie Černá -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Natálie Faltýnková -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková