Bc. Natálie Faltýnková

Bakalářská práce

Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem

Marketing mix of Hotel and Restaurant Pod Zeleným dubem
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem vybrané společnosti. Cílem práce bude posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první části práce budou vymezeny jednotlivé prvky marketingového mixu. V následující části bude realizovaných několik výzkumů nejen pro zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů danou společností …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate individual tools of the marketing mix of the selected company and simultaneously propose recommendations for an improvement. In the first part of the thesis selected elements of the marketing mix are going to be defined. In the following part several questionnaires are going to completed not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ccwj1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management