Tereza Strouhalová
Bachelor's thesis
Komunikace kosmetické značky Lush
The Communication of the Cosmetic Brand Lush
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing. In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Strouhalová, Tereza. Komunikace kosmetické značky Lush. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro kosmetickou značku NYX Professional Makeup
Phuong Dung NGUYENOVÁ -
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
Zuzana Benešová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Zelený marketing v potravinářství
Lucie Černá -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Natálie Faltýnková -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová