Tereza Strouhalová

Bachelor's thesis

Komunikace kosmetické značky Lush

The Communication of the Cosmetic Brand Lush
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing. In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strouhalová, Tereza. Komunikace kosmetické značky Lush. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications