Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku – Bc. Ekaterina Terekhova
Bc. Ekaterina Terekhova
Diplomová práce
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Innovation as a tool of business competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku inovací jako nástroje posílení konkurenceschopnosti podniku. Cílem diplomové práce je zdůvodněný návrh inovačních změn ve společnosti Adidas působící na teritoriu hlavního města České republiky, Prahy. Vybraná firma byla podrobena všestranné analýze včetně měření stupně intenzity ekonomického vývoje. Na základě těchto konkrétních dílčích zjištění bylo sestaveno …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of innovation as a tool for strengthening the competitive ability of the company. The goal of the diploma thesis is a well-founded suggestion for innovative changes in the Adidas company which is operating in the territory of the Czech Republic, Prague. The selected company was subjected to a detailed analysis, which included measurement of the intensity’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lvr96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček -
Konkurenceschopnost malého podnikatelského subjektu se zaměřením na airsoftové vybavení
Tereza Juhaňáková -
Jak zvýšit konkurenceschopnost firmy
Dagmar Hromková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
Karel Pospíšilík -
Konkurenceschopnost podnikatelského subjektu - případová studie
Tereza Grohová -
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
Jitka Houšťová