Pohled žáka na vybrané aspekty školního prostředí – Dorota KOLONDROVÁ
Dorota KOLONDROVÁ
Bachelor's thesis
Pohled žáka na vybrané aspekty školního prostředí
Pupil's view on selected aspects of the school environment
Abstract:
Tato bakalářská práce "Pohled žáka na vybrané aspekty školního prostředí" se zabývá především zjišťováním výskytu školních situací, které nejvíce ohrožují psychiku adolescenta (studenta střední školy) a tím i jeho školní výkon. - zjistit, které situace ve škole jsou pro adolescenty nejvíce stresující - zjistit u vybraného souboru adolescentů nejčastější stresové situaceAbstract:
This bachelor thesis "Pupil's view on selected aspects of school environment" focuses on the discovering of the presence of school situations that are the most threatening to the adolescent's (high school student's) psyche and thus his performance in the fields of education. - find out which situations at school are most stressful for adolescents - find out the most common stressful situations in a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLONDROVÁ, Dorota. Pohled žáka na vybrané aspekty školního prostředí. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Stresové situace jako příčina rizikového chování u adolescentů
Tereza Dohnalová -
Rozchod s partnerem a jeho prožívání v období adolescence
Veronika Krulová -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková