Finanční a strategická analýza vybraného pivovaru – Radomír Kalenský
Radomír Kalenský
Diplomová práce
Finanční a strategická analýza vybraného pivovaru
Financial and strategic analysis of the selected brewery
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování finanční a strategické analýzy společnosti Heineken Česká republika, a. s. za období 2013-2017. Práce je rozdělena na dvě části – metodickou a praktickou. Metodická část poskytuje teoretickou základnu pro vypracování praktické části a jsou v ní vymezeny základní pojmy a postupy využívané ve finanční a strategické analýze. V praktické části je nejprve provedena finanční …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to provide financial and strategic analysis of the company Heineken Česká republika, a. s. for the period 2013-2017. The thesis is divided into two parts – methodological and practical. The methodological part provides the theoretical basis for the elaboration of the practical part and it defines the basic concepts and procedures used in the financial and strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: Anna Staňková
- Oponent: Petr Marek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Strategická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Štěpán Lukavec -
Finanční benchmarking - Heineken Česká republika, a.s.
Iveta Janouchová -
Finanční analýza pivovaru Heineken Česká republika, a.s.
Jan Harazím -
Ekonomická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Karel Lamač -
Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Mária Bašistová -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken
Edita Suchochlebová -
Posilování společnosti Heineken na českém trhu
Michal Býna