Kreativní využití virtuální reality ve vzdělávání – Michal DIBLÍK
Michal DIBLÍK
Bakalářská práce
Kreativní využití virtuální reality ve vzdělávání
Creative uses of virtual reality in education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem virtuální reality. Cílem práce je analyzovat možnosti uplatnění virtuální reality (VR) v rámci výuky na základní škole (ZŠ). Záměrem je zjistit možnosti uplatnění VR ve výuce na ZŠ. Výstupem práce je vytvoření přehledu dostupných aplikací pro VR, návrh jejich začlenění do jednotlivých vzdělávacích oblastí a komparace jednotlivých aplikací se shrnutím jejich výhod …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of virtual reality. The aim of the thesis is to analyse the possibilities of using virtual reality (VR) in the context of teaching in primary school (primary school). The intention is to find out the possibilities of applying VR in primary school teaching. The output of the thesis is the creation of an overview of available applications for VR, a proposal for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Kočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DIBLÍK, Michal. Kreativní využití virtuální reality ve vzdělávání. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Tělesná výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Vývoj hry pro virtuální realitu v enginu Unity
Jaromír Soudek -
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu
Adam Donocik -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík -
Virtuální TableTop pro hraní stolní hry Dungeons and Dragons
Vladimír Horák -
Virtuální světy digitálních her jako platformy pro aktivismus
Kristýna Sedláková -
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo