SRNA, Dávid. \textit{Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/19w68o/.
SRNA, Dávid. <i>Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti</i>. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/19w68o/.
SRNA, Dávid. Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/19w68o/.
@misc{Srna2018thesis,
AUTHOR = "Srna, Dávid",
TITLE = "Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2024-11-11]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/19w68o/",
}
@misc{Srna2018thesis,
AUTHOR = {Srna, Dávid},
TITLE = {Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti},
YEAR = {2018},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/19w68o/},
URL_DATE = {2024-11-11},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Srna
| jméno = Dávid
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
| url = https://theses.cz/id/19w68o/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-11
| poznámka =
| jazyk =
}}