Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích – David Gaier
David Gaier
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích
Marketing communication of the China-Art Museum on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci pro muzeum China Art. V první (teoretické) části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu obecně s větším důrazem na on-line marketing. Dále jsou v teoretické části popsány nástroje on-line marketingu s podrobnějším popisem sociálních sítí, na kterých lze on-line marketing provozovat. Pro tvorbu praktické části byly využity informace získané v části …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communication of the China Art museum. In the first (theoretical part) the basic concepts of marketing in general are explained with a greater emphasis on online marketing. Furthermore, in the theoretical part, online marketing tools are described with a more detailed description of social networks on which online marketing campaign can be carried out. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Adéla Mráčková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAIER, David. \textit{Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/19x9cb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights