Ing. Šárka ZOUHAROVÁ

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu

Suggestion for marketing communication for an increase in sales of advertising textile brand Hanes on the czech market
Anotace:
Diplomová práce obsahuje návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje produktů značky Hanes. Teoretická část obsahuje literární rešerši o komunikačních strategiích a ná-strojích, a o marketingové komunikaci jako celku. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější okolí firmy. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuty marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt zahrnuje stanovení …více
Abstract:
The Diploma thesis includes a proposal of marketing communications for an increase in sales of products of the Hanes brand. The theoretical part contains a literature search for the communication strategies and instruments, and marketing communication as a whole. Prac-tical part analyses internal and external surrounding area of the firm. On the basis of the findings there are proposed marketing tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14936

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZOUHAROVÁ, Šárka. Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing