Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu – Ing. Šárka ZOUHAROVÁ
Ing. Šárka ZOUHAROVÁ
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Suggestion for marketing communication for an increase in sales of advertising textile brand Hanes on the czech market
Anotace:
Diplomová práce obsahuje návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje produktů značky Hanes. Teoretická část obsahuje literární rešerši o komunikačních strategiích a ná-strojích, a o marketingové komunikaci jako celku. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější okolí firmy. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuty marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt zahrnuje stanovení …víceAbstract:
The Diploma thesis includes a proposal of marketing communications for an increase in sales of products of the Hanes brand. The theoretical part contains a literature search for the communication strategies and instruments, and marketing communication as a whole. Prac-tical part analyses internal and external surrounding area of the firm. On the basis of the findings there are proposed marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZOUHAROVÁ, Šárka. \textit{Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1a8hk0/.
Jak správně citovat práci
ZOUHAROVÁ, Šárka. Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová