Petr KRÁL
Bachelor's thesis
Trendy marketingu na Facebooku
Marketing trends on Facebook
Anotácia:
Tato bakalářská práce uvádí stručný vývoj marketingu na internetu. Dále se zabývá problematikou využití součastných moderních internetových marketingových prostředků jako je SEM, SEO a PPC a jiné. Je zde uvedeno roztřídění sociálních médií. Dále srovnává dvě sociální sítě Twitter a Facebook.Abstract:
This bachelors thesis presents a brief evolution of marketing on the Internet. It also deals with issues of contemporary use of modern Internet marketing tools such as SEM, SEO, PPC and more. There is a sorting out of social media. Furthermore, comparing two social networks Twitter and Facebook.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41795
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁL, Petr. Trendy marketingu na Facebooku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Vladimír Seman -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník