Petr KRÁL

Bachelor's thesis

Trendy marketingu na Facebooku

Marketing trends on Facebook
Anotácia:
Tato bakalářská práce uvádí stručný vývoj marketingu na internetu. Dále se zabývá problematikou využití součastných moderních internetových marketingových prostředků jako je SEM, SEO a PPC a jiné. Je zde uvedeno roztřídění sociálních médií. Dále srovnává dvě sociální sítě Twitter a Facebook.
Abstract:
This bachelors thesis presents a brief evolution of marketing on the Internet. It also deals with issues of contemporary use of modern Internet marketing tools such as SEM, SEO, PPC and more. There is a sorting out of social media. Furthermore, comparing two social networks Twitter and Facebook.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41795

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁL, Petr. Trendy marketingu na Facebooku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická