Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte – Lenka PACHULOVÁ
Lenka PACHULOVÁ
Bakalářská práce
Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte
Special pedagogical assistance for preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku. Snažím se zjistit, zda včasná diagnostika a následná opatření mohou mít vliv na zmírnění projevů poruch čtení a psaní pomocí diagnostického materiálu autorek Daniely Švancarové a Anny Kucharské s názvem Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky. Test byl prováděn dvakrát a to před a po aplikaci …víceAbstract:
This thesis deals with the topic: risks of reading and writing disorders in preschool children. I'm trying to determine if early diagnosis and following action may affect relieve disorders of reading and writing through diagnostic material authors Švancarová Daniela and Anna Kucharski named Test failure risks for reading and writing early schoolchildren. The tests was performed twice, first before …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Anna Jakobová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PACHULOVÁ, Lenka. Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Míra rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku se strabismem nebo amblyopií
Kateřina Fáčková -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ