Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ

Bakalářská práce

Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku

Risiks of specific learning disorders with pre-school children with the ADHD
Anotace:
V této bakalářské práci se snažím zjistit, zda včasné diagnostikování rizik specifických poruch učení u dětí s ADHD v předškolním věku, může mít vliv na zmírnění projevů poruch učení po vstupu do základní školy. Zmírnění těchto následků zajišťuje ?Metoda dobrého startu?, aplikovaná na děti v mateřské škole v předškolním roce. Ke zjištění zda došlo, k nějakému zlepšení slouží ?Test rizik poruch čtení …více
Abstract:
In this bachelor work I´m trying to find out, if the the early diagnosis of the risks of specific learning disabilities by the children with ADHD in preschool age can have influence on relief of this token after the elementary school entrance. Relief of this results provides ?Method of good start?, applied to the children in kindergarten in preschool year. To finding out if there are any improves is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Zveřejnit od: 18. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.12.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta