Klamavá reklama v marketingové praxi – Elizaveta Korotkova
Elizaveta Korotkova
Bakalářská práce
Klamavá reklama v marketingové praxi
Misleading Advertising in Marketing Practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v marketingové praxi. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část popisuje funkce a roli reklamy v marketingu. Druhá část popisuje pojmy: etika v reklamě, nekalá soutěž a klamavá reklama. Praktická část se zaměřuje na detekci přítomnosti klamavé reklamy na českém trhu a o stanovení důvodů proč obchodníci a reklamní agentury používají …víceAbstract:
This bachelor’s thesis aims to study the issue of misleading advertising in marketing practice. Its theoretical part is divided into two parts. The first part describes the function and the role of advertising in marketing. In the second part the terms “ethics in advertising”, “unfair competition” and “misleading advertising” are defined. The practical part of the thesis focuses on the identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: Jan Hejda
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Supply Chain and Legal Regulation of its International Taxation
Marek Škultéty -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Kristína Beníčková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný