Miroslav Slaný

Diplomová práce

Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR

Self-regulation of advertising vs. legal regulation of advertising in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and explain legal and ethical regulation of advertising in the Czech Republic. It also aims to analyze relevant legislation in the Czech legal system in more detail and compare it to the means of self-regulation. We shall refer to their advantages, disadvantages and the interconnection of both systems.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46802