Elizaveta Korotkova

Bakalářská práce

Klamavá reklama v marketingové praxi

Misleading Advertising in Marketing Practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v marketingové praxi. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část popisuje funkce a roli reklamy v marketingu. Druhá část popisuje pojmy: etika v reklamě, nekalá soutěž a klamavá reklama. Praktická část se zaměřuje na detekci přítomnosti klamavé reklamy na českém trhu a o stanovení důvodů proč obchodníci a reklamní agentury používají …více
Abstract:
This bachelor’s thesis aims to study the issue of misleading advertising in marketing practice. Its theoretical part is divided into two parts. The first part describes the function and the role of advertising in marketing. In the second part the terms “ethics in advertising”, “unfair competition” and “misleading advertising” are defined. The practical part of the thesis focuses on the identification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
  • Vedoucí: Jan Hejda
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79437