Rozvoj obchodních aktivit podniku Urban Stay – Bc. Filip Urbanec
Bc. Filip Urbanec
Diplomová práce
Rozvoj obchodních aktivit podniku Urban Stay
Development of business activities of company Urban Stay
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy k rozvoji obchodních aktivit společnosti Urban Stay, která se specializuje na poskytování střednědobého ubytování. Teoretická část je zaměřena na znalosti z oborů managementu, obchodních vztahů a charakteristiku analytických nástrojů. V analytické části je poté představena současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Návrhová část …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis and proposals for business development of Urban Stay, a company specialising in the provision of medium-term accommodation. The theoretical part focuses on the knowledge of management, business relations and the characteristics of analytical tools. The analytical part then presents the current situation of the company using the external and internal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Development of E-commerce Business in China
Liu Liu -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra