Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES – Bc. Lucie Doleželová
Bc. Lucie Doleželová
Diplomová práce
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Climate survey of pupils with special educational needs by questionnaire CES
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uplatnitelností zkrácené verze standardního dotazníku CES ve třídách se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a zjišťuje, zda je CES v této podobě vhodný pro screening klimatu těchto typů tříd. Teoretická část práce se věnuje základním informacím, jež jsou spojené s problematikou školního a třídního klimatu, osvětluje základní pojmy, představuje základní typy klimatu …víceAbstract:
The thesis is focused the applicability of the short version of CES questionnaire in classrooms with students with special educational needs and determines whether the CES in its short version is suitable for climate screening of such classrooms. Theoretical part of the thesis deals with basic information connected to the issue of the school climate and the classroom climate, explains the basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hzis1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová