Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice – Bc. Barbora GOMOLOVÁ
Bc. Barbora GOMOLOVÁ
Master's thesis
Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice
Difficulties of Teaching English Pronunciation at Lower Secondary Schools in the Czech Republic
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to examine the teachers' attitudes towards teaching English pronunciation at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the diploma project is focused on the differences between Czech and English segmental and suprasegmental aspects and the importance of teaching pronunciation correctly. The hypotheses are targeted at neglecting teaching …moreAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na přístupy učitelů k výuce anglické výslovnosti na základních školách v České republice. Teoretická část zdůrazňuje rozdíly segmentálních a některých suprasegmentálních aspektů obou jazyků a klade důraz na správnou výuku anglické výslovnosti. Hypotézy výzkumné části se vztahují na její zanedbávání a formu její výuky. Výstupy jsou analyzovány jak samostatně, tak komplexně …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOMOLOVÁ, Barbora. \textit{Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1awd9x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GOMOLOVÁ, Barbora. Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-UAJ
Theses on a related topic
-
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
Minulost a budoucnost branné výchovy. Prvky branné výchovy ve výuce 2. stupně na 2. ZŠ Slaný.
Šárka MATĚJKOVÁ -
Sbírka příkladů z finanční gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ
Andrea Stehlíková -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Přízvuk a redukce nepřízvučných slabik u českých uživatelů angličtiny: britská vs. americká angličtina
Filip UNGER
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights