Chování spotřebitele základních bankovních služeb – Bc. Martin Matějíček
Bc. Martin Matějíček
Diplomová práce
Chování spotřebitele základních bankovních služeb
Retail Core Banking Services Consumer Behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele základních bankovních služeb. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se věnuje především komerčním bankám a základním bankovním službám. Jsou zde také přiblíženy bankovní poplatky. Druhá kapitola teoretické části popisuje rozhodovací proces spotřebitele, asymetrii informací a bankovní marketing. V poslední teoretické části je přiblížena …víceAbstract:
This diploma thesis deals with retail core banking services consumer behaviour. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals mainly with commercial banks and basic banking services. It also mentions bank fees. The second chapter of theoretical part describes the consumer's decision-making process, information asymmetry and banking marketing. The last theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Ivan Soukal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Hájek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele základních bankovních služeb
Simona Šulcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva