Lenka Tihelková

Bakalářská práce

Strategie komunikace obce Želatovice s občany

Communication Strategy of Želatovice Municipality with Citizens
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a úrovní komunikační strategie obce jakožto komunikace s jejími občany. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část je založena na literární rešerši v oblasti marketingu ve veřejné správě. Přibližuje pojmy týkající se komunikačního mixu obce a závěr teoretické části představuje teoretická východiska marketingových analýz …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality as a communication with its citizens. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is based on literary research in the field of marketing in public administration. It studies concepts of communication mix of municipality and the end of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Monika Hýblová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tihelková, Lenka. Strategie komunikace obce Želatovice s občany. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika