Strategie komunikace obce Želatovice s občany – Lenka Tihelková
Lenka Tihelková
Bakalářská práce
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Communication Strategy of Želatovice Municipality with Citizens
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a úrovní komunikační strategie obce jakožto komunikace s jejími občany. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část je založena na literární rešerši v oblasti marketingu ve veřejné správě. Přibližuje pojmy týkající se komunikačního mixu obce a závěr teoretické části představuje teoretická východiska marketingových analýz …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality as a communication with its citizens. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is based on literary research in the field of marketing in public administration. It studies concepts of communication mix of municipality and the end of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tihelková, Lenka. Strategie komunikace obce Želatovice s občany. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie obce
Nikola Valiánová -
Komunikační strategie obce a její reflexe
Lucie Matějková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komunikační strategie obcí II. stupně
Lucie Králová -
Komunikační strategie obcí III. stupně
Marta Bláhová -
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Tereza Huťková