Online marketing vybraného podniku/značky – Mgr. Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Mgr. Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Master's thesis
Online marketing vybraného podniku/značky
Online marketing vybraného podniku/ značky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na tvorbu komunikační kampaně v online prostředí s využitím digitálních nástrojů. Opírá se o teoretická východiska z tuzemské i zahraniční literatury, které obsahují základní informace pro tvorbu kampaně a zároveň mapuje trendy v online marketingu i sbírá data z historických výzkumů o chování cílové skupiny. V praktické části je provedena analýza neziskové organizace a jejich …moreAbstract:
The thesis is focused on the creation of a communication campaign in the online environment using digital tools. It is based on theoretical background from domestic and foreign literature, which contains basic information for the creation of a campaign and at the same time maps trends in online marketing and collects data from historical research on the behaviour of the target group. In the practical …moreAbstract:
Práca je zameraná na tvorbu komunikačnej kampane v online prostredí s využitím digitálnych nástrojov. Vychádza z teoretických podkladov z domácej a zahraničnej literatúry, ktoré obsahujú základné informácie pre tvorbu kampane, mapujú trendy v online marketingu a zhromažďujú údaje z historických výskumov o správaní cieľovej skupiny. V praktickej časti je vykonaná analýza neziskovej organizácie a fundraisingového …moreKeywords
Komunikační kampaň Online fundraising Digitální marketing Neziskové organizace Človek v tísni
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Valery Senichev, Ph.D.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Cross-border Cooperation in Czech-German Non-profit Organizations
Kateřina KUTHANOVÁ -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
Filip Laciga -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Anna Hončíková